مهلت داده شده به شورای شهر خرمشهر جهت انتخاب شهردار تمام شد ...

سمن
فرهنگی اجتماعی
روز دانشجو مبارکباد ./

دانشجو روزت مبارک

به زودی

مهلت داده شده به شورای شهر خرمشهر جهت انتخاب شهردار تمام شد ...

پیام اجتماعی ما را جدی بگیرید : شهر را بدون شهردار نگذارید ...

 Image result for ‫علی بندری خرمشهر‬‎

تکلیف چیست جناب رئیس شورای گرامی؟؟؟؟؟؟؟
 
شورای شهر خرمشهر منحل شد
 
شورا یک مجموعه اجتماعی است ...
پارلمان محلی ( شورای شهر) برای شهر یک فرصت بود ...
آنانکه به خاطر منیت و منفعت شخصی و جناحی مسبب اعلام انحلال شده اند بدانند :
مردم خرمشهر این فاجعه را به نام آنها ثبت کرده اند و روزی باید پاسخگوی این مردم نجیب باشند .


نظرات شما عزیزان:

بهبهانی -مدیریت کانون خادم الرضا-قم
ساعت1:25---6 آذر 1394

سلام علیکم .
جناب اقای موتورچی
شما که اینقدر فعالیت در این شهر دارید و سعی میکنید شهرستان مقدستان را مجددا گلستان کنید ایا شما را از لحاظ مالی سابورت خواهند کرد ویا خیر . مطمن هستم که خیر.
این کارهای بر انرژی وفعالیت های نامحدود شما احسنت داره زیرا تمامی مسولان نه فقط خرمشهر حتی جاهای دیگه حتی با سابورت مالی دولت باز هم به اندازه ی شما فعالیت نمیکنن واقعا خدا قوت و خسته نباشید%
پاسخ:علیکم السلام جناب آقای بهبهانی تشکر میکنم حقیقتا آنچه که بخواهیم نام آن را بگذاریم ساپورت مالی خیر من شهرم را دوست دارم و برای رضای خدا و مردمم ودلم کار میکنم من زاده همین شهرم شهری که نیاکانم در آن زیستند و اجدادم درآن به خاک سپرده شده اند  من شهرم را دوست دارم و او را مادر خود میخوانم کارم را انجام میدهم بقیه اش با خدا ....



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز
آخرین مطالب